Paty party!



   Wii Min BroderLasp Viktor verkar komma på lördag!! Kul kul! ^^ Hoppas att han kan dra med sig lite Breviks folk från Linkan så vi blir fler^^ Några från jobbet erkar komma iaf^^ Woho! Krook är pepp som fan just nu! Just det Kullman kommer också och kanske drar med ngn kompis och Kalle och Mia kanske kanske kommer^^ Hmm... Koolt, vi blir nog nåra:P Hmm nu måste jag bara packa klart^^ Kommer bli en låååång natt i mon har jag en känsla av >.< Stängning på Donken och packning :P haha kommer nog troligtvis dygna och sova i bilen ned till götet^^ Hoppas verkligen att vi kan stanna en natt! Vill så gärna va på filmkväll hos becka! ^^ Men vi får se!!

   Oh! Jag lovade ju en karta på vart jag bor! Eniro håller på att dumma sig men det kommer!!

   Så google kirrar biffen!
   Nähä nu ska inte det heller funka!! Fuuk.. vänta låt mig klura lite!!!! ^^

   Nää.. gud det fukar inte!! Folk får kontakta mig alt ngn annan på restaurangen!!! ^^ Mitt nummer hittar ni på kontoret eller fråga ngn annan ;P

  Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0