hahahahahahahaha


   Hehe är verkligen sämst i bland på att blogga! tror det kan hänga ihop med att jag har så sjukt dåligt minne! När ja står på stan och tänker, fan det där skulle jag vilja blogg om! Så kommer jagi nte ihåg det när jag kommer hem:P
   Som tex i onsdags när jag ställde mig vid alkishållplatsen (Nu mera Emo kidz hållplatsen) utanför Domino och började läsa i en Metro. Jag hade precis vart och lämnat cdskivor till bibban dådet kom fram en 5o årig snubbe till mig och säger:


   "Vad säger du om jag säger att Jesus älskar dig?"

   Wtf? hehe kul tänkte jag samtidigt och började lyssna på honom när han börja berätta att han ahde blivit frälst och allt sånt. Sen så fråga han hur jag ser på det och jag sa som det var. Jag tror på gud och jag tror på Jesus, MEN jag tror inte Jesus var ngt Gudomligt! Han var människa och visst var han guds son! VI ÄR JU ALLA GUDSBARN. Det roliga är att han itne kunde acceptera det och börja typ motargumentera mig. Jag stod och lät honom tro vad han villetro men han kunde verkligen itne fatta att jag inet kunde tro på att jesus inte är ngt gudomligt och att han itne tog våra synder!
   Men, förstå mig inte fel nu! Han var lite accepterande men det var i hans sätt som visa att han ite kunde palla att jag trodde ngt annat^^ Det roligaste var ju när jag sa att visst är Jesus gudsson, vi är ju alla guds barn. haha
då sa han, men vi är ju inte guds barn!
jag: Men om gud skapade oss så är han ju typ vår fader!
Han: .. um... nej...

  
Nej men det var trevligt att prata med honom iaf^^ han verkade som en vänlig själ^^

 
Usch idag var min sista dag på jobbet>.< Kommer sakna alla så grymt mycket! Kommer sakna ingelsta så himla mycket och gargången 8shargången? Hur fan stavar man det>.<? ) Kan bara hoppas och önska att det bli ngt liknande I Kållered! SOM FOLK MÅSTE KOMMA NED OCH HÄLSA PÅ! BÅDE MIG OCH HOLMIS!!! ^^

   Ah.. Min sista kväll is tan och jag sitter framför datorn och läser lite bloggar, skriver, lyssnar på musik, försöker komma på hur den förbannade iPoden fungerar och dricker min första cider från systemet! ^^ Just det! Det ärju BIG NEWS!

   JAG VAR PÅ SYSTEMET FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ TYP SJU ÅR!!! ^^ Köpte en Aston Martini och fyra olika cider, tv x-cider och två Aqua tini... Hmm de kanske hör till kategorin alkoläsk >.< haha men men billigt och gott javisst!! ^^ Så nu kan jag köpa ut till alla!!! Ni måste dock kunna bevisa att ni är 2o+!!!) ^^

   Nä ska väll avrunda det här inlägget med att säga att nästa gång vi hörs så är det i götet eller på http://www.bloggus.blogg.se/ (Min Lojzans och Flisus gemensamma blogg^^) Slem på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0