Gay i skåpet!!!


   "GAY I SKÅPET DÅ TACK!! Nej vänta! Fan..." 

   "Vad sa du?"

   " Nej nej jag menar cheese!!!

   E
n asgarvadne Sofia sätter sig sedan ned på golvet med en cheese i handen medans gästerna glor frågande. Och PB och Jossan är inte mycket til hjälp då PB själv asgarvar och Jossan står och flinar>.<
Tänk så fel det kan bli!

   Varför då? Kanske pga min och PBs stora Disskution om Homosexuella, ller snarare om flator, som vi var stort inbegripna i^^


   Fuuk typ sista gången jag jobba.. har ju mitt tre timmars pass på måndag som jag igentligen inte räknar.. Känns sorgligt! Viktor som jag stängde med sa det (nog lite på skoj och för att retas) "tänk vad du kommer missa här!!!" och jag kände bara, ja jag vet... jag saknar Ingelsta redan :( Men men..
   Hehe en liten rolig grej.. VI pratade om vilka som hade legat med vilka p ingelsta (Carlsson har tydligen haft ca 8 st fast då gäller det alla donkar han vart på.... ) och enligt Viktor så har jag tydligen legat med två... Det hade jag ingen aning om >.< hahahaha Sen ville han itne säga vem mer han trpdde det va:P mes...

   Annars hade jag verkligen en riktigt trevlig stängning! Jag, viktor, carlsson och Jossan E! Duktiga som fan som kom i väg i tid fast vi låg efter som fan :P Jag kan nog säga att jag är ganska snabb på att diska men jag är absolut inte den mest noggranna då heller >.< Lite skit rensar magen! :P

  Nu blir det till att dygna och packa som en åsna inför i mon! Har ju laddat upp med massa musik från bibban och så så det borde itne vara så svårt. Ska alldeles strax slänga i mig mina super duper starka energi piller som fungerar suveränt! Mina pommes kartonger vek jag upp förut  idag så det är bara för mig att stoppa ned allt nu^^

   Slem på er alla och syk nu upp på lördag!!! I believe in you all!! ^^ ska bli bästa utekvällen ngnsin ju!! ^^

cat
   Värsta donken skämtet! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0