2.5


  Har två och en halvtimme kvar i norpan nu. Känns så sjukt konstigt! För en månad sedan å kändes det som en evighet och nu helt pllötsligt händer det!

   Föräldrarna kom med Olles grejer typ elva, tydligen hade det blivit ett missförstånd. Jag hade sagt till Olle att helst ville jag ha idag på mig att göra iordning och så kunde han flytta in i morgon, men sen sa Pia att han kunde kanske flytta in i dag. Och här blev det konstigt... Jag trodde hon mena att de skulle komma och hjälpa mig att städa och  sen åker jag fyra och SEN flyttar Olle in. Men tydligen inte... Tony ringde klockan halv tio och sa att de skulle flytta in grejorna med en gång så jag fick gå upp och köra på så gott jag kunde.
   Köket är helt städat och badrumet med (Hitta ett avlopp i duschen som hade mer och längre hår än vad jag har p¨å huvudet! >.<) Hade först bara två skrubbsvampar men insåg efter att jag hade gjort bakom spisen att det inte skulle hålla så jag stack till tempo och köpte fler plus förnsterputs och en skrapa! ^^ *stolt nästan* 
  
   Värsta var afktiskt att få bort whiteboard pennan från kylskåpet! >.< inte fettet bakom spisen! Fick nästan panik ett tag för att det fortf var färg kvar! Så jag sökte på underbara google^^ och fick fram att man kan ta aceton försiktigt (Men man fick vara försiktig så att inte dörrenskadades) Så jag var på väg att gå och köpa aceton när jag kom på att jag har ju nagellacksborttagningsmedel! Det borde ju funka lika bra!! And it did! ^^ Fick ytterligare lite panik när det såg ut som att jag hade förstört dörren med massa skrubbmärken men det gick bort också^^ haha Nu är dörren typ vit iaf^^

   Hmm.. finns säkert lite grejor som jag borde göra nu medans jag väntar på att de ska komma tillbaka med ytterligare ett lass men jag orkar inte riktigt >.< haha kanske eofs borde packa om en back som jag ska ha med mig på tåget>.< har två veckor och en back och en låda som ska med ned^^ Men men det ska nog gå bra^^

   Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0