wattup nya jobbet!

cat

Nytt jobb, nya tider nya människor...

   Det gick helt okej på jobbet förutom att jag kände mig som världens klumpigaste ohch virrigaste och hade no koll nästan på vad jag skulle göra >.< men men det gick hyfsat :P Stod i kassan först och sen även lite i dtn^^ Dock så fick jag försmå byxor. Mina hade inte kommit en och jag som brukar vilja ha lite förstora (Så jag brukar ta 31-32 i storlek i midjan på de) fick ett par som var 28 i midjan >.< Me hips hört och jag kände mig som en koldolme... Behöver jag säga att jag inte kunde luta mig frammåt för att jag var rädd för att visa hela hräligheten i form av en kamel tå? >.<

   Men det gick bra. Lite kul med alla nya grejor och så^^ Ny Combo som är lite nklare än den gammla! Woho! ^^ Men de gamla tidskorten tycker jag fortf inte riktigt om >.< Man ger ut kvitton i tvåan till ALLA! Bara att slänga ned i påsen^^ Man droppar bara femhundra lappar och tusenlappar. Alltså itne tjugi- femiut- och hundra lappar.. Så det blir ett välldans bergi lådan. Eller jonu ljög jag! Man droppar ju visst de också! När du itne kan stänga lådan! :P haha... Men men det är så det kommer bli nu! Bara att acceptera! ^^  Kommer nog vara en hel del som jag kommer störa mig på i framtiden men det är bara att bita ihop liksom och ta det^^

   Nu ska jag nog gå och köpa mig kanske ngt gott, äta och se på Aeonfllux som jag köpte i helgen men aldrig han se ^^ Eller köpte jag den tom i fredags? :S Ajja, men men jag har sett den förut och kan vara mysigt att se den igen^^

  Puss på er alla puss gurkor! ^^

  

Kommentarer
Postat av: Flisus Bloggus...

Då vet jag vilken Donk jag ska råna då :p haha :D

2008-10-06 @ 18:29:28
URL: http://hamsterbonus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0