Tröttish, surish, muppish och jag vet inte vadish


   blö.. Trött och över arbetat och ä'ckligt fullproppad av mat och godsaker av ens mormor >.< Jag orkar INGET!!!! Jag kännerm ig så sjukt lat! *gäsp* Visst nu är klockan tjugi i ett och jag har jobbat lite mer än nio timmar i dag. Men det är ju inget jobbigt! VI får ju inga såna rusher som vi får på Ingelstad. Eller? Hmm..Fuuk är det bara jag som får för mig det eller? Fråga till er på Donken. Lägger ni fortf ni fulla brickor super? Tror jag gjorde det en gång idag...  Fick tom TVÅ gånger lägga två super och fyra/ter stora!!! :P haha Det var lycka! Det kändes liiite bättre och liiite roligare^^
   Tror dock jag aldrig har bränt mig så mycket på grillar och rostar som jag har gjort idag >.< haha har sex nya brännmärken^^ Varav ett är på samma ställe som ett annat jag fick i går >.<

   Oh en sak jag tror jag inte har berättat! Jag ska nu äntligen få bli Handledare^^ och det tom kanske finns en chans till att jag kan få bli arbetsledare^^ Men Prata med Samira i dag och hon berätta att det kan ta ett år föränn att bi det. Alltså från då att man börjar ta skift >.< Samira började ta skift ca i Mars och hon ska antagligen på BSM, eller vad det heter^^, i mars.. Fy fan va surt.. Vad å bli utnyttjad .. Även fast det bara är några kronors höjning vill man ju ha den! Och är det bara jag som drömmer eller har man uppkörning i Produktion och Service? För det verkar de inte ha här >.< Shit Saknar Ingelst! Men det funkar.

   Nu ska jag sova.. Nattis tills jag orkar blogga igen >.<

Kommentarer
Postat av: Flisan

Ja innan BSM ska man bli verifierad på allt allt allt. Så handledare först och sen områdesledare i service, produktion och McDrive :p

2008-10-10 @ 13:24:02
Postat av: Flisan

Och vi lägger kanske en eller två fulla brickor stora... men idag gjorde dom nog fan inte det. Det blir mer typ... lite av varje nu när det finns tre på stora. Och så är köttfrys 1 trasig också! Så man kan inte ha fulla lådor framme... mer skvaller? hrm... ;)

2008-10-13 @ 17:39:23
Postat av: Flisan

Och grattis till handledareboken har jag ju glömt att säga :D

2008-10-13 @ 17:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0