081031

Jag vet att jag inte har skrivit. Närmare bestämt två veckor sedan. Men jagh ar inte haft ork och velat. Och jag skriver ju för att jag vill skriva inte för att jag måste...

   Jag har haft så himla mycket att göra de senaste veckorna. Jag har jobbat tok mycket, Jag har träffat folk och jag har börjat träna gym. Resten av tiden har jag sovit^^ Haha.
 
   Även fast jag säkert mår bättre sen jag bodde i Norrköping så mår jag fortf inte bra. Jag känner det innom mig. Den där orkeslösheten och tanken att inget stämmer. Jag vet att jag är sjuk men jag vill itne det längre.. Jag vill kunna vara frisk och normal som alla andra men jag är inte det. Jag skrev en text om det, om att ajg är sjuk, som ajg håller på att renskriva in på datorn. Kommer lägga upp den så fort jag orkar. Kanske folk förstår lite mer om hur jag jag är och varför jag är.

   Men jag kan beräta ngt possetivt. Jag är snart klar med handledar mojset och kommer antagligen börja utbilda ganska snart också då vi ska få en hel del nya^^ Sen så har jag tillsammans med en annan tjej på jobbet lite ansvar för world childrens day i slutet av november^^ skoj skoj när de lägger sånt på en^^
   En mindre rolig grej, fast lite rolig när man tänker lätt på det^^ Jag fick en frys på läppen häromdan >.< haha. Vi har ju en stor frys bredvid köket som vi lassar in saker som vi kan behöva under rushen så slipper vi springa bak i backroom^^ en del på den hade lossnat och Johanna (Våran rest. chef) hade bara hängit tilbaka den och trott att den satt fast. Men sen kom jag och skulle fylla upp väggfrysen på boppen och så ramla den av igen och rakt på min överläpp.. Fick ett jack i läppen och ena framtanden gör lite ont. Men inget alvarligt. Blev dock chockad och var tvungen att sätta mig ner i en halvtimme. Sen när tårana började ta slut så var det ju att vällja om jag ville fortsätta jobba eller om jag vill hem. Fick välja fritt. Men jag valde att jobba. Kände att jag orkade och hade ingen lust att åka hem >.<

   Nu orkar jag inte mer. Ska börja med maten snart som jag har lovat att laga och sen ska jag iväg på en grej.

   Hade bra till nästa gång jag orkar skriva!

   Kram Sofia


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej gumman!! villebara titta in o säga att ja tänker på dig..:) När kommer du till mig då? haha

2008-11-07 @ 13:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0