081015


    Um... Så jag sitter återigen på Condecco och bara... sitter... >.< men mys är det^^ Har hunnit prova på två nya sorters ter och måste säga bästa hittills av Cream peach, vanilj och hallon så leder hallon by far!!! ^^ mums^^ Dock så fuskar jag ju lite med att hälla en skvätt mjölk i och en tesked socker >.< men wtf jag är ju fortf nybörjare :P

   Fuuk.. jag vill inte gå härifrån men när teet är slut så är det nog ändå dags, då har jag suttit här ett braaaa tag>.< haringa pengar att köpa ngt lite gott för heller>.<  gaaah... give me moawr money.... inte kul när allt är borta och man vet att man kunde ha haft fyrahundra till om inte man hade betalt tv licensen för bror som han inte betalar tillbaka!!! Irriterande...  Men jag ska inte klaga! Jag ska vara glad för att jag är i gbg äntligen och att jag har jobb och boende och mat och allt det.. Men men... Vem kan inte låta bli att klaga?

   Kanske ska söka ngn kurs till våren. Gustav läste ju en jäfligt intressant kurs som ajg funderar på.. Vi ska fika ngn dag så skulle han visa boken han hade till den! Annars så måste jag byta jobb! Seriöst, det känns så grått och trist just nu på nya donken... Ingen som skämtar och har kul... Fuuk... Bara att ta tag i Cvt och ut och söka!!! Kanske ska dock bli klar handledare så att jag har fått lite mer nytta av donken^^

   Nä orkar inte skriva mer blogg.. Kommer inte på ngt och då är det inte ngn mening med att skriva :P Så ska kolla på CVt kanske :P

   Pussar

    Vad jag brukar tänka om te:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0