Gaaaah!


   Yes I know. Dåligt uppdaterat. Hari nte orkat eller haft tid eller vart på humör men är på gång igen! Jag saknar bloggen! Nu vet jag dock att min första utbildning blir med Anneli från service som kan köket. Dock så Ska Madde lära henne första dagen för Johanna (Rest chefen) Ville inte lägga mig så att jag jobbar typ 214 dagar i streck^^ haha Förstår det. Sen sp vet jag när mitt första skift är också^^ Det blir den 3ode November! ^^ Inte långt kvar och jag har typ en stägning till att lära mig allt på >.< lite illa men hoppas på att det funkar! Skönt att det INTE är lönehelgen! Neeeej då >.< fuuk kommer typ komma därifrån vid tre.. Men menj ag har ganska ruttade personer med mig så det känns skönt! Vad jag förstår så har Amrit jobbat på donken i plural år så han orde ju kunna skiten! Bara han inte leker bort allt! Men jag har som morot att vi ska gå ut efter stägnig så det borde ju sätta fart på honom^^ haha

   (Park lane som vi var på i Fredags. Sjuukt kul faktiskt^^)

   Anledningen till att jag ska köra skft då är för att det är donken kalas för hela göteborg. Typ alla arbetsledare/heltidsanställda/folk som har tur^^ ska till Valand och käka middag, någon får utmärkelsen årets medarbetare och sen ska man ut och supa skallen av sig >.< haha Vil me! Va fan jag hängde ju på Marie och Johan när vi stängde i Fredags och det var ju sjuuuukt kul! Så skönt att krogarna stänger fem och itne tre som i Norpan! ^^ Dock så hoppas jag att jag ine börjar elva dagen efter som ajg gjorde i lördags. Jag svär! Jag har ALDRIG vart sååå bakis innan! Kan nog säga att det var min alra första riktiga bakis dag>.< och gud vad jag skämdes framför pernila osm körde skift! Men jag gav allt och det är huvudsaken! ^^ Och klara mig hela dan! Dock tack vare koffeinpiller och att jag stod på boppen mestadels av dan^^

   På fredag åker jag och hämtar nycklarna till min nya söta tvåa! Mormor och morfar ska med och hjälpa mig lägga in mina första saker som ska dit! Är riktigt spänd på hur den ser ut! Sist jag var där var det ju halvklart och det var mmålarburkar överallt! Nytt golv skulle in i sovrummet också och nya vitvaror i köket! Me want to go there nu!!! Vill flytta dit nu saknar verkligen att bo själv! ^^ Har dock upptäckt at jag måste skaffa ny tv nu>.< Den har blivit konstigare och konstigare. Eofs så är den ju typ tio år men va fa liksom! VIll ju inte lägga pengar på tv nu! Jag måste köpa soffa och köksbord m. stolar först>.<Ajja vi får se.

   (Typ såhär ser min nya lägenhet ut utifrån. Dock inte ngn av de här men liknande^^)
    Fuukk... klockan är ju redan halv tio och jag måste upp sex i mon för att gå på Body balancen! Sen tolv blir det yoga och sen så blev jag inringd av jobbet så jobbar kortis 17-2o.15 i mon. Lite extra cash som ajg behöver dock^^

  








discover some great hatha yoga poses
    (Jag ngn gng i framtiden^^)





 Nej men godnatt och iv hörs när vi hörs! Fuuk måste ta tag i blgggen ^^ haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0