Body balance för själen.


   Mums. Höll visserligen på att komma försent till Body balancen men hann och detk änns bra i kroppen nu^^ Visserligen helt trött oc slut i kroppen mn det känns bra^^ Att sen få ta en simtur i bassängen på Valhalla (En längd blev det iaf>.< hah kanske inte borde skriva det i huvudtaget:P)  är mums. Men jobbigt då det är så sjuuukt mycekt folk som trotsar mörkret och regnet för att kunna simma innan jobbet. Galet mycekt folk faktiskt! >.<
   Sen var det bara in i duschen tvåla och löddra lite på med kläder och på med väskorna. (Jag kommer typ se ut som stålmannen efter att jag bär runt på mina svintunga väskor hela tiden! >.<) och sen bege sig mot spårvagnen. Åker eofs bara en hållplats men det är värt det då man har gått en bit först till spårvagenen med väskorna >.< Men allt är sååå värt det när man sen får slå sig ned på Condeco (Plus att man fick fönsterplatsen!^^) och bara sitta och ta sin tid med en kopp vanilj te och en liten fralla. Borde ha kunant skippa mackan då jag åt innan träningen men den var dock sjuukt god:P
 
   Kommer sitta här i ca två timmar till innan det är dags att bege sig mot kungsgatan för lite yoga^^ Hmm måste kola up en yoga matta, kan inte ha dem de har på sats, när ajg går upp i hunden så glider ajg med handflatorna för att jag svettas så med händerna :( Fick tips om en yoga affär lite längre ned mot hamnen som ajg ska kolla upp. Sen måste jag till barberella igen, där jag köpte min läppring i går, för att fråga hur man får upp den >.< haha trodde det skulle vara enklare med plupp, men jag fattar verkligen inte >.< Om det visar sig att den är allmänt lika svår som min ring innan så köper jag en stav till som jag vet hur man får upp och ihop liksom^^ haha

   Men men. Lite mer mys med mig själv nu kanske. Ska fortsätta läsa John Ajvide-Lindqvists bok "Hanteringen av odöda" hittills är den riktigt bra! Det är samma kille som har skrivit "Låt den rätte komma in" som går på bio just nu. Den boken läste jag när jag var på Kreta så jag känner verkligen att jag måste se filmen! Boken var otroligt bra så skall bli kul att se om de kan få filmen lika bra^^

   När jag är klar med "Hanteringen av odöda" ska jag ge mig på "Människo hamn" som är hans senaste bok. Det lär jag ju få gör asnart då jag är snart klar med den här^^ Sen så har jag tvåan till "Guldkompassen" (Kommer inte ihåg vad den heter >.<)av Philip Pullman kvar att läsa och sen även trean. Jag läste de när jag var liten men det är kul att läsa de igen, de är sjukt bra! Dock har min trea försvunnit :( Får köpa en ny men då måste det vara sammaomslag som jag hade innan!



  puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0